V prípade, že sa na výrobku zakúpenom v našom internetovom obchode vyskytla závada alebo výrobná chyba, vyplňte a vytlačte protokol ktorý si môžete stiahnuť po kliknutí na tento odkaz - REKLAMAČNÝ PROTOKOL - Alebo vyplňte a odošlite formulár, ktorý je nižšie.
Do formulára uveďte podrobný a výstižný popis závady a popíšte okolnosti za akých problém vznikol, alebo kedy a ako sa prejavuje. Dôkladne vyplňte všetky požadované údaje. Pravdivé a presné údaje nám pomôžu správne a rýchlo posúdiť reklamáciu. Vyplnený reklamačný formulár spolu s tovarom zašlite poštou alebo doručte osobne na adresu: Roman Varga – RWK unit, Južná trieda 117, 04001 Košice
Prepravné náklady pri vrátení tovaru hradí v plnej výške zákazník. Tovar by mal byť zaslaný doporučene a poistený, nakoľko neručíme za jeho poškodenie prípadnú stratu na ceste k nám. Tovar zaslaný na dobierku nebude prijatý!
Postup pri reklamácii:
- Informujte nás o reklamácii telefonicky, e-mailom, či písomne
- tovar zašlite na našu adresu: RWK unit, Južná trieda 117, 040 01 Košice
- v zásielke uveďte dôvod reklamácie, vašu adresu a telefónny kontakt
- k zásielke priložte doklad o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode
Reklamácia - Reklamačný poriadok
Tento reklamačný poriadok upravuje podmienky uplatnenia a vybavovania reklamácií v súhlade so zákonom č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a občianskoprávnymi predpismi. Tento reklamačný poriadok sa vzťahuje na nákupy uskutočnené prostredníctvom internetového obchodu ako aj priamo v kamennej predajni predávajúceho.
1. Predávajúci: Roman Varga - RWK unit, IČO: 45470375, DIČ: 1071682612, IČ DPH: SK1071682612, Zápis živnostenského registra: 820-67966 Sídlo: Povstania českého ľudu 739/9, 040 22 Košice Prevádzka: Južná trieda 117, 040 01 Košice Kontakt: rwkunit@rwkunit.sk, +421 907 917 347
2. Zodpovednosť za vady tovaru: Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí tovaru v záručnej dobe. Záručná doba pre spotrebiteľa je 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Pri použitom tovare môže byť kratšia.
3. Uplatnenie reklamácie: Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bez zbytočného odkladu po zistení vady:
-
osobne na adrese prevádzky Južná trieda 117, 04001 Košice
-
zaslaním tovaru na adresu prevádzky,
-
e-mailom s opisom vady a dokladom o kúpe.
4. Obsah reklamácie: Kupujúci uvedie:
-
svoje kontaktné údaje,
-
popis vady a požadovaný spôsob vybavenia,
-
číslo objednávky alebo doklad o kúpe.
5. Potvrdenie o prijatí reklamácie: Predávajúci bezodkladne, najneskôr ihneď po prijatí reklamácie vystaví potvrdenie o jej prijatí, a to e-mailom alebo v listinnej forme (v prípade osobného uplatnenia v predajni), v súlade s § 21 zákona č. 108/2024 Z. z.
6. Lehoty na vybavenie reklamácie: Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu najneskôr do 30 dní od jej uplatnenia, ak sa s kupujúcim nedohodne inak. Po vybavení reklamácie bude kupujúcemu doručené písomné vyjadrenie o spôsobe vybavenia reklamácie. Po uplynutí lehoty sa má za to, že došlo k oprávnenej reklamácii.
7. Spôsob vybavenia reklamácie:
-
odstránenie vady,
-
výmena tovaru,
-
primeraná zľava,
-
odstúpenie od zmluvy a vrátenie kúpnej ceny.
8. Odmietnutie reklamácie: Reklamáciu možno zamietnuť, ak:
-
vada vznikla neodborným zaobchádzaním alebo opotrebením,
-
uplynula záručná doba,
-
vada nie je opodstatnená.
9. Uchovávanie dokladov: Predávajúci vedie evidenciu reklamácií v rozsahu stanovenom zákonom.
10. Záverečné ustanovenia: Tento reklamačný poriadok nadobúda platnosť a účinnosť dňom 1. júla 2024 a je verejne dostupný na našej stránke.
11. Poučenie o možnosti obrátiť sa na SOI alebo alternatívne riešenie sporov podľa § 3 ods. 1 písm. t
Spotrebiteľ ma právo obrátiť sa na orgán dohľadu alebo alternatívne riešenie sporov (tzv. ARS).
Mimosúdne riešenie sporov a dohľad:
Ak kupujúci nie je spokojný so spôsobom vybavenia reklamácie alebo sa domnieva, že boli porušené jeho práva, má právo obrátiť sa na orgán dohľadu:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Košický kraj
Vrátna 3, P. O. BOX A-35, 040 65 Košice 1
tel. č.: 055/729 07 05, e-mail: ke@soi.sk, web: www.soi.sk
Spotrebiteľ má zároveň právo podať návrh na alternatívne riešenie sporu prostredníctvom platformy: https://ec.europa.eu/consumers/odr