S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "Súhlasím" ak súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických i marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a NASTAVENIA ku cookies nájdete TU.

   Ponuka  AUTODIELOV       0910 210 651       info@rwkunit.sk   

Radi Vám poradíme

+421 910 210 651
+421 907 917 347
rwkunit(a)rwkunit.sk

» Reklamácia tovaru
Reklamácia tovaru

V prípade, že sa na výrobku zakúpenom v našom internetovom obchode vyskytla závada alebo výrobná chyba, vyplňte a vytlačte protokol ktorý si môžete stiahnuť po kliknutí na tento odkaz - REKLAMAČNÝ PROTOKOL - Alebo vyplňte a odošlite formulár, ktorý je nižšie.

Do formulára uveďte podrobný a výstižný popis závady a popíšte okolnosti za akých problém vznikol, alebo kedy a ako sa prejavuje. Dôkladne vyplňte všetky požadované údaje. Pravdivé a presné údaje nám pomôžu správne a rýchlo posúdiť reklamáciu. Vyplnený reklamačný formulár spolu s tovarom zašlite poštou alebo doručte osobne na adresu: Roman Varga – RWK unit, Južná trieda 117, 04001 Košice

Prepravné náklady pri vrátení tovaru hradí v plnej výške zákazník. Tovar by mal byť zaslaný doporučene a poistený, nakoľko neručíme za jeho poškodenie prípadnú stratu na ceste k nám. Tovar zaslaný na dobierku nebude prijatý!

 

Reklamácia

Záručná doba začína dňom prevzatia tovaru. V prípade výmeny tovaru z dôvodu reklamácie, začína záručná doba znovu plinúť dňom prevzatia nového tovaru. Záručná doba na tovar je 24 mesiacov.

Pri preberaní zásielky tovaru skontrolujte či je obal zásielky tovaru nepoškodený a či obal zásielky nenesie zjavné znaky poškodenia. V prípade ak kupujúci zistí poškodenie zásielky, poškodený obal, môže zásielku odmietnuť. V prípade prevzatia takejto poškodenej zásielky, je potrebné uviesť do prepravného listu dopravcu všetky poškodenia obalu zásielky, prevzatie zásielky s poškodeným obalom.

Pokiaľ kupujúci po prevzatí tovaru zistí vadu, je nutné kontaktovať predávajúceho ohľadom postupu v reklamačnom konaní. Je potrebné uviesť zistené vady a následne doručiť tovar osobne alebo poštou reklamovaný tovar predávajúcemu a to najneskôr do troch pracovných dní od prevzatia zásielky.

K reklamácii je potrebné predložiť doklad o nadobudnutí tovaru - Pokladničný blok alebo faktúru spolu s dokladom o zaplatení vydaný poštou/kurierom , ktoré zároveň slúžia ako záručný list a daňový doklad.

Predávajúci si vyhradzuje právo vadný a neopraviteľný tovar nahradiť tovarom novým s rovnakými parametrami. Všetky reklamácie budu vyriešené v zákonnej stanovenej lehote 30 dní.

Nárok na uplatnenie záruky zaniká v prípade poškodenia tovaru pri preprave, tieto škody je nutné riešiť s dopravcom priamo pri preberaní tovaru. Nárok tiež zaniká pri neodbornej inštalácii, neodborným zaobchádzaním, obsluhou alebo použitím, ktoré je v rozpore s užívateľskou príručkou alebo návodom, nadmerným zaťažovaním alebo používaním tovaru.

Záruka sa nevzťahuje na:

  • vady zapríčinené bežným používaním
  • vady spôsobené neodbornou montážou
  • nesprávnym použitím výrobku
  • nesprávnym skladovaním
  • na škody vzniknuté pri preprave externým prapravcom ( pri známkach poškodenia doporučujeme zásielku neprevziať )

Postup pri reklamácii:

  • Informujte nás o reklamácii telefonicky, e-mailom, či písomne
  • tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu
  • v zásielke uveďte dôvod reklamácie, vašu adresu a telefónny kontakt
  • k zásielke priložte doklad o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode
Reklamačný formulár
Meno a priezvisko : *
Ulica: *
PSČ: *
Vaša e-mailová adresa: *
Telefón: *
Číslo objednávky:
Číslo faktúry: *
Dátum vystavenia faktúry ( deň/mesiac/rok ): *
Kód tovaru ( Číslo produktu ):
Názov Tovaru: *
Podrobný popis závady: *
Zákonným dôvodom spracovanie Vašich osobných údajov je Váš súhlas dávaný týmto správcovi v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) (ďalej len "nariadenie").

Účelom spracovania Vašich osobných údajov je zasielanie daňových dokladov za objednaný tova, zasielanie tovarú na adresu, zasielanie obchodných oznámení a činenia iných marketingových aktivít správcom voči Vašej osobe.
 

 

OTkyMmYyNm