V prípade, že sa na výrobku zakúpenom v našom internetovom obchode vyskytla závada alebo výrobná chyba, vyplňte a odošlite následujúci formulár, ktorý je nižšie. Alebo vyplňte a vytlačte protokol ktorý si môžete stiahnuť po kliknutí na tento odkaz - REKLAMAČNÝ PROTOKOL
Do formulára uveďte podrobný a výstižný popis závady a popíšte okolnosti za akých problém vznikol, alebo kedy a ako sa prejavuje. Dôkladne vyplňte všetky požadované údaje. Pravdivé a presné údaje nám pomôžu správne a rýchlo posúdiť reklamáciu. Ďalšie inštrukcie ako máte postupovať Vám zašleme e-mailom, alebo Vás budeme kontaktovať telefonicky.
Reklamácia
Záručná doba začína dňom prevzatia tovaru. V prípade výmeny tovaru z dôvodu reklamácie, začína záručná doba znovu plinúť dňom prevzatia nového tovaru. Záručná doba na tovar je 24 mesiacov.
Pri preberaní zásielky tovaru skontrolujte či je obal zásielky tovaru nepoškodený a či obal zásielky nenesie zjavné znaky poškodenia. V prípade ak kupujúci zistí poškodenie zásielky, poškodený obal, môže zásielku odmietnuť. V prípade prevzatia takejto poškodenej zásielky, je potrebné uviesť do prepravného listu dopravcu všetky poškodenia obalu zásielky, prevzatie zásielky s poškodeným obalom.
Pokiaľ kupujúci po prevzatí tovaru zistí vadu, je nutné kontaktovať predávajúceho ohľadom postupu v reklamačnom konaní. Je potrebné uviesť zistené vady a následne doručiť tovar osobne alebo poštou reklamovaný tovar predávajúcemu a to najneskôr do troch pracovných dní od prevzatia zásielky.
K reklamácii je potrebné predložiť doklad o nadobudnutí tovaru - Pokladničný blok alebo faktúru spolu s dokladom o zaplatení vydaný poštou/kurierom , ktoré zároveň slúžia ako záručný list a daňový doklad.
Predávajúci si vyhradzuje právo vadný a neopraviteľný tovar nahradiť tovarom novým s rovnakými parametrami. Všetky reklamácie budu vyriešené v zákonnej stanovenej lehote 30 dní.
Nárok na uplatnenie záruky zaniká v prípade poškodenia tovaru pri preprave, tieto škody je nutné riešiť s dopravcom priamo pri preberaní tovaru. Nárok tiež zaniká pri neodbornej inštalácii, neodborným zaobchádzaním, obsluhou alebo použitím, ktoré je v rozpore s užívateľskou príručkou alebo návodom, nadmerným zaťažovaním alebo používaním tovaru.
Záruka sa nevzťahuje na:
- vady zapríčinené bežným používaním
- vady spôsobené neodbornou montážou
- nesprávnym použitím výrobku
- nesprávnym skladovaním
- na škody vzniknuté pri preprave externým prapravcom ( pri známkach poškodenia doporučujeme zásielku neprevziať )
Postup pri reklamácii:
- Informujte nás o reklamácii telefonicky, e-mailom, či písomne
- tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu
- v zásielke uveďte dôvod reklamácie, vašu adresu a telefónny kontakt
- k zásielke priložte doklad o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode