S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

KONTAKT

RWK unit - Predaj olejov a mazív
Južná trieda 117
040 01 Košice
tel: +421 (0)907 917 347
rwkunit@rwkunit.sk

TOVAR V AKCII

cena e-shop 47,75 €
cena e-shop 54,30 €
cena e-shop 7,60 €

TOP PRODUKT


» Reklamácia tovaru
Reklamácia tovaru

V prípade, že sa na výrobku zakúpenom v našom internetovom obchode vyskytla závada alebo výrobná chyba, vyplňte a odošlite následujúci formulár, ktorý je nižšie. Alebo vyplňte a vytlačte protokol ktorý si môžete stiahnuť po kliknutí na tento odkaz - REKLAMAČNÝ PROTOKOL

Do formulára uveďte podrobný a výstižný popis závady a popíšte okolnosti za akých problém vznikol, alebo kedy a ako sa prejavuje. Dôkladne vyplňte všetky požadované údaje. Pravdivé a presné údaje nám pomôžu správne a rýchlo posúdiť reklamáciu. Ďalšie inštrukcie ako máte postupovať Vám zašleme e-mailom, alebo Vás budeme kontaktovať telefonicky.


Reklamácia

Záručná doba začína dňom prevzatia tovaru. V prípade výmeny tovaru z dôvodu reklamácie, začína záručná doba znovu plinúť dňom prevzatia nového tovaru. Záručná doba na tovar je 24 mesiacov.

Pri preberaní zásielky tovaru skontrolujte či je obal zásielky tovaru nepoškodený a či obal zásielky nenesie zjavné znaky poškodenia. V prípade ak kupujúci zistí poškodenie zásielky, poškodený obal, môže zásielku odmietnuť. V prípade prevzatia takejto poškodenej zásielky, je potrebné uviesť do prepravného listu dopravcu všetky poškodenia obalu zásielky, prevzatie zásielky s poškodeným obalom.

Pokiaľ kupujúci po prevzatí tovaru zistí vadu, je nutné kontaktovať predávajúceho ohľadom postupu v reklamačnom konaní. Je potrebné uviesť zistené vady a následne doručiť tovar osobne alebo poštou reklamovaný tovar predávajúcemu a to najneskôr do troch pracovných dní od prevzatia zásielky.

K reklamácii je potrebné predložiť doklad o nadobudnutí tovaru - Pokladničný blok alebo faktúru spolu s dokladom o zaplatení vydaný poštou/kurierom , ktoré zároveň slúžia ako záručný list a daňový doklad.

Predávajúci si vyhradzuje právo vadný a neopraviteľný tovar nahradiť tovarom novým s rovnakými parametrami. Všetky reklamácie budu vyriešené v zákonnej stanovenej lehote 30 dní.

Nárok na uplatnenie záruky zaniká v prípade poškodenia tovaru pri preprave, tieto škody je nutné riešiť s dopravcom priamo pri preberaní tovaru. Nárok tiež zaniká pri neodbornej inštalácii, neodborným zaobchádzaním, obsluhou alebo použitím, ktoré je v rozpore s užívateľskou príručkou alebo návodom, nadmerným zaťažovaním alebo používaním tovaru.

Záruka sa nevzťahuje na:

  • vady zapríčinené bežným používaním
  • vady spôsobené neodbornou montážou
  • nesprávnym použitím výrobku
  • nesprávnym skladovaním
  • na škody vzniknuté pri preprave externým prapravcom ( pri známkach poškodenia doporučujeme zásielku neprevziať )

Postup pri reklamácii:

  • Informujte nás o reklamácii telefonicky, e-mailom, či písomne
  • tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu
  • v zásielke uveďte dôvod reklamácie, vašu adresu a telefónny kontakt
  • k zásielke priložte doklad o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode
Reklamačný formulár
Meno a priezvisko : *
Ulica: *
PSČ: *
Vaša e-mailová adresa: *
Telefón: *
Číslo objednávky:
Číslo faktúry: *
Dátum vystavenia faktúry ( deň/mesiac/rok ): *
Kód tovaru ( Číslo produktu ): *
Názov Tovaru: *
Podrobný popis závady: *
Opíšte text z obrázku: *
 

 

MjI4ZDAwY